Vyhľadávať v tomto blogu

štvrtok 5. apríla 2012

Piškótky po dukanovsky

Ahojte,

už som Vám spomínala Dukanovu diétu a teraz Vám prinášam receptíky.
Som si vedomá toho, že tieto recepty si viete nájsť na nete aj sami, ale mňa teší to, že si ich sama pripravím a teda aj ukážem :)

Nech sa páči, tu sú piškótky po dukanovsky... Aj keď tie moje by som mohla nazvať okrúhle piškótky. Sami uvidíte prečo :)

POTREBUJEME :
*2 vajcia
*1 vanilkový puding bez cukru
*sladidlo podľa chuti
*4 lyžice otrúb ( môžu byť 2 lyžice ovsených a 2 lyžice pšeničných)
*1 lyžicu horúcej vody
*1 lyžičku prášku do pečiva

POSTUP :
1. Vyšľaháme žĺtky so sladidlom, pridáme lyžicu horúcej vody a znova dobre vyšľaháme.
2. Potom pridáme vanilkový puding a znova šľaháme.
3. Otruby rozmixujeme na múku a zmiešame s práškom do pečiva. Pridáme k predchádzajúcej zmesi.
4. Bielka vyšľaháme na tuhú penu a opatrne primiešame do cesta.
5. Cestom naplníme cukrársky sáčik (alebo obyčajný mikroténový sáčik, na ktorom odstrihneme roh) a na mastný papier kladieme kopčeky.
6. Pečieme v stredne vyhriatej rúre asi 10 až 15 minút doružova.

A takto to celé dopadlo :)




Mňamkaaa :)
 
 

1 komentár:

  1. Vyzera to super a aj recept vyzera byt zvladnutelny! Musim vyskusat! :)

    OdpovedaťOdstrániť