Vyhľadávať v tomto blogu

piatok 20. júla 2012

BURDA

Burda!

Ten, kto má rád módu a hlavne šitie, toto slovo určite nie je neznáme. Moja mamina má dodnes postavené komíniky na povale z tohto časopisu :) Ja som sa dnes rozhodla, že si jedno číslo kúpim, pretože ma zaujalo pár nápaditých a milých strihov, ktoré chcem vyskúšať a Vás možno inšpirovať :)

Tu je pár obrázkov...




Tieto modely vyzerajú krásne, sviežo a hlavne letne.
Je pri nich aj napísané, že sú to jednoduché strihy, tak uvidíme, čo z toho vykúzlim :)



 Vanilla-kate

2 komentáre:

  1. Wow, nova Burda vyzera skvele! Najviac sa mi pacia strihy uplne napravo a nevyzera to ani priliz komplikovane. Drzim palce pri siti a tesim sa na foto! :) Dakujeme za preview!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak Mirka, vôbec to nevyzera byt narocne a veru je to tak pisane aj v tej burde :) A, dakujem :)

      Odstrániť