Vyhľadávať v tomto blogu

štvrtok 3. mája 2012

Živicové krásky

Je všeobecne známe, že my baby míňame veľa peniažkov na bižutériu. Kadejaké náušničky, náramky, prstienky a podobne. Tie šikovnejšie z nás si ich vyrábajú samé. Tak som sa rozhodla aj ja, že by som si takto ulahodila svojej fantázii a budem si tiež vyrábať bižutériu zo živice. Zároveň mám postarané o darčeky pre kamošky :)
  
V postupoch, ktoré som si študovala sa píše, že výroba takýchto živicových výrobkov nie je zložitá, len treba mať trošku zručnosť a môžu vznikať krásne doplnky. Živicou môžeme zalievať rôzne fotky, vytlačené obrázky s kvetmi, ako uvidíte nižžšie aj čipku alebo farebný, vzorovaný baliaci papier. Ako vždy, fantázii sa medze nekladú :)

Nech sa páči, tu ponúkam inšpiráciu...

                čipkované                                                   zamotané v čipke

                                               
         
          lososove-gombicky                                         jemne-kvietky


              zelené bodky                                                trendy-puntiky


                staroružové                                                po-anglicku


Taktiež si môžeme týmto živicovým štýlom vyrobiť aj prstienky...

                 
               zelene-kvety                                        supermassive-black-rectangle      
     

 

                               pank-neni-mrkef-1















... alebo náhrdelníky... :)


         ked-listky-opadavaju                                               pismo




 Vanilla - kate

1 komentár: