Vyhľadávať v tomto blogu

pondelok 12. marca 2012

Prvé stretnutie...

Ahojte,
dnes by som sa s Vami chcela podeliť o moje prvé skúsenosti so šitím... Mimochodom práve kvôli šitiu som zakladala zhruba pred rokom tento blog... :)
Prišla ma navštíviť moja veľmi dobrá priateľka, ktorá žije v Írsku a šitie jej ide prenádherne. Ona ma vlastne zoznámila so strojom menom Nikoleta. A tak sme si ukázali ako sa navlieka niť, ako sa mení cievka sa to asi volá, ako sa šije so spätným chodom a tiež stehy.

No a tu je pár ukážok :)



A keby ste mali záujem si kuknúť perfektné a praktické style vecičky, nech sa páči klik na link


alebo


2 komentáre:

  1. Musim povedat, ze ti to ide fantasticky a to len zacinas! Prajem vela sily, trpezlivosti a co najmenej hrciek a nezelanych stehov :) som na teba hrda! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem krasne Mirka. Si dobra ucitelka a ja pozorna ziacka :)

    OdpovedaťOdstrániť